niedziela, 15 maja 2011

Flip-Flops!

P: długo czekałam by móc założyć moje nowe sandałki :) dobrałam do nich moje ulubione legginsy , zwykłą białą koszulkę i coś w postaci kamizelki . nie wiem czemu ale bardzo lubię odkryte buty -japonki , sandałki- z długimi spodniami ? kocham lato i mam nadzieje ,że bd z nami jak najdłużej :)

Q: I've waited a long time  to start  wear my new sandals:) drew them my favorite leggings, a simple white shirt and say something like the vest. I do not know why but I really enjoy outdoor shoe-flops, sandals with long-pants? I love summer and I hope that it will be with us as long time :)






shirt-Stradivarius
vest-H&M
pants-H&M
ring-H&M, Stradivarius
shoes-H&D
glasses-Ray Ban 
necklaces-Lilou, Stradivarius




u make me happy !

2 komentarze:

  1. hej. Mogłabyś podać pełna nazwę sklepu w którym kupiłaś sandałki ??

    OdpowiedzUsuń